Στην ενοποίηση εφοριών της Αττικής προχωρά η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.
Πρόκειται για τις εφορίες Γαλατσίου, Χαλανδρίου, Νέας Σμύρνης, Αγίου Δημητρίου, Αχαρνών και Παλαιού Φαλήρου που απορροφώνται αντίστοιχα από τις εφορίες ΙΓ Αθηνών, Χολαργού, Καλλιθέας, Ηλιούπολης, Αγίων Αναργύρων και Γλυφάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σοκ στον Φλοίσβο! Βρέθηκε νεκρή γυναίκα
Πρέπει να υπενθυμίσουμε στους αναγνώστες μας ότι η απόφαση για συγχώνευση εφοριών δεν είναι κάτι καινούργιο, υπάρχει εδώ και καιρό αλλά ποτέ δεν προχώρησε στην υλοποίηση, δείτε παλαιότερο μας δημοσίευμα: Έρχονται νέες συγχωνεύσεις εφοριών: Με ποια Εφορία θα συγχωνευτεί η ΔΟΥ Π.Φαλήρου
Όπως σημειώνουν πηγές της ΑΑΔΕ ο Διοικητής της Αρχής Γιώργος Πιτσιλής, μελετώντας ποιοτικά και ποσοτικά το νέο τοπίο, όπως αυτό διαμορφώνεται σταδιακά μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων, έδωσε το πράσινο φως για τις νέες παρεμβάσεις. Στόχος είναι η παροχή περισσότερων και καλύτερων υπηρεσιών, με ταυτόχρονη μείωση της γραφειοκρατίας, αλλά και του χρόνου, που απαιτείται για τις συναλλαγές με την Εφορία.
Έτσι, αμέσως μετά την έκδοση απόφασης για την υποχρέωση των εφοριών να διεκπεραιώνουν τις δηλώσεις φορολογίας κεφαλαίου (μεταβιβάσεις ακινήτων, κληρονομιές και δωρεές) μέσα σε τρεις ημέρες από την παραλαβή τους, χωρίς φυσική παρουσία των φορολογουμένων, το επόμενο βήμα περιλαμβάνει την άμεση ενοποίηση μικρών και υποστελεχωμένων εφοριών περιορισμένης αρμοδιότητας (δηλ. χωρίς φορολογικό έλεγχο) της Αττικής, με τις πλήρους αρμοδιότητας εφορίες της ευρύτερης περιοχής τους. Σε πρώτο πλάνο μπαίνουν έξι μικρές Δ.Ο.Υ της Αττικής και συγκεκριμένα οι εφορίες Γαλατσίου. Χαλανδρίου, Νέας Σμύρνης, Αγίου Δημητρίου, Αχαρνών και Παλαιού Φαλήρου.
Στις συγκεκριμένες μικρές εφορίες, ο μέσος αριθμός των υπαλλήλων είναι κάτω από 20 ή 60% λιγότεροι από το αντίστοιχο προσωπικό πλήρους αρμοδιότητας. Έτσι, οι εργασίες εξυπηρέτησης πολιτών ανά υπάλληλο είναι πολλαπλάσιες αυτών που αναλογούν στις εφορίες πλήρους αρμοδιότητας.
Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με πηγές της ΑΑΔΕ είναι επιβαρυντικό:
- Για τους πολίτες, των οποίων η εξυπηρέτηση γίνεται αρκετές φορές εξαιρετικά δύσκολη και χρονοβόρα
- Για τα δημόσια έσοδα. Υπολογίζεται ότι για τις πρώτες έξι εφορίες, που σχεδιάζεται να ενοποιηθούν με πλησιέστερες μεγάλες εφορίες τους, το ετήσιο κόστος των ενοικίων αγγίζει τα 900.000 ευρώ!
- Για τους εργαζόμενους των εφοριών αυτών, στους οποίους αναλογεί πολύ περισσότερος όγκος εργασιών από ό,τι τις μεγάλες εφορίες.
Οι αριθμοί, στον πίνακα, που ακολουθεί, είναι χαρακτηριστικοί:
Πρόκειται για τις εφορίες Γαλατσίου, Χαλανδρίου, Νέας Σμύρνης, Αγίου Δημητρίου, Αχαρνών και Παλαιού Φαλήρου που απορροφώνται αντίστοιχα από τις εφορίες ΙΓ Αθηνών, Χολαργού, Καλλιθέας, Ηλιούπολης, Αγίων Αναργύρων και Γλυφάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σοκ στον Φλοίσβο! Βρέθηκε νεκρή γυναίκα
Πρέπει να υπενθυμίσουμε στους αναγνώστες μας ότι η απόφαση για συγχώνευση εφοριών δεν είναι κάτι καινούργιο, υπάρχει εδώ και καιρό αλλά ποτέ δεν προχώρησε στην υλοποίηση, δείτε παλαιότερο μας δημοσίευμα: Έρχονται νέες συγχωνεύσεις εφοριών: Με ποια Εφορία θα συγχωνευτεί η ΔΟΥ Π.Φαλήρου
Όπως σημειώνουν πηγές της ΑΑΔΕ ο Διοικητής της Αρχής Γιώργος Πιτσιλής, μελετώντας ποιοτικά και ποσοτικά το νέο τοπίο, όπως αυτό διαμορφώνεται σταδιακά μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων, έδωσε το πράσινο φως για τις νέες παρεμβάσεις. Στόχος είναι η παροχή περισσότερων και καλύτερων υπηρεσιών, με ταυτόχρονη μείωση της γραφειοκρατίας, αλλά και του χρόνου, που απαιτείται για τις συναλλαγές με την Εφορία.
Στις συγκεκριμένες μικρές εφορίες, ο μέσος αριθμός των υπαλλήλων είναι κάτω από 20 ή 60% λιγότεροι από το αντίστοιχο προσωπικό πλήρους αρμοδιότητας. Έτσι, οι εργασίες εξυπηρέτησης πολιτών ανά υπάλληλο είναι πολλαπλάσιες αυτών που αναλογούν στις εφορίες πλήρους αρμοδιότητας.
Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με πηγές της ΑΑΔΕ είναι επιβαρυντικό:
- Για τους πολίτες, των οποίων η εξυπηρέτηση γίνεται αρκετές φορές εξαιρετικά δύσκολη και χρονοβόρα
- Για τα δημόσια έσοδα. Υπολογίζεται ότι για τις πρώτες έξι εφορίες, που σχεδιάζεται να ενοποιηθούν με πλησιέστερες μεγάλες εφορίες τους, το ετήσιο κόστος των ενοικίων αγγίζει τα 900.000 ευρώ!
- Για τους εργαζόμενους των εφοριών αυτών, στους οποίους αναλογεί πολύ περισσότερος όγκος εργασιών από ό,τι τις μεγάλες εφορίες.
Οι αριθμοί, στον πίνακα, που ακολουθεί, είναι χαρακτηριστικοί:
πηγή:capital.gr
Το palaiofaliron.gr θέτει έναντι των ευθυνών του κάθε αρμόδιο υπεύθυνο για αυτή την απόφαση με το εξής ερώτημα: Ποιος επέλεξε να υλοποιήσει μια απόφαση που εκκρεμεί εδώ και καιρό με την συγχώνευση Εφοριών σε περίοδο κορωνοϊού; Ποιος αποφάσισε ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή ώστε περισσότεροι φορολογούμενοι να αναγκάζονται να συνωστίζονται στον ίδιο χώρο;;; Yπάρχουν συναλλαγές που ακόμα δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά καθώς και φορολογούμενοι που δεν είναι σε θέση να χειριστούν ηλεκτρονικά αυτές που εξυπηρετούνται ήδη.
τα εγκληματα συνεχιζονται...
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑ
ΤΟΙΚΩ ΣΤΟ Π.ΦΑΛΗΡΟ,ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΤΗΝ ΔΟΥ Π. ΦΑΛΗΡΟΥ???
ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΣΩ ΤΟΝ ΕΜΦΙΑ,ΚΑΙ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΔΟΥ ΓΛΥΦΑΔΑΣ,ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΤΗΣ Π.ΦΑΛΗΡΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ?
ΑπάντησηΔιαγραφή