Αυτή τη στιγμή, σε προχωρημένο κατασκευαστικά στάδιο βρίσκεται η επέκταση, μήκους 3,1 χλμ., του τραμ προς τον Πειραιά, το οποίο θα καλύπτει τη διαδρομή Νέο Φάληρο – Μικράς Ασίας – Γρηγορίου Λαμπράκη – Βας. Γεωργίου Α΄ – Λιμάνι (Ακτή Ποσειδώνος) – Εθν. Αντιστάσεως – Ομ. Σκυλίτση – Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.
Θα διαθέτει επτά νέες στάσεις στη διαδρομή εισόδου: Γηπ. Καραϊσκάκη – Μ. Ασίας – Λαμπράκη – Ευαγγελίστρια – Πλ. Δεληγιάννη – Δημαρχείο – Ακτή Ποσειδώνος και πέντε στη διαδρομή εξόδου ( Αγ. Τριάδα – Πλ. Ιπποδαμείας – 34ου Συντάγματος – Ανδρούτσου – Ομ. Σκυλίτση).
Το έργο με ανάδοχο την εταιρεία Θεμέλη συμβασιοποιήθηκε το 2013.
Το έργο, της προμήθειας 25 οχημάτων για τις ανάγκες επέκτασης του Τραμ προς τον Πειραιά ανέλαβε η γαλλική εταιρεία Alstom Transports, σύμφωνα με απόφαση της ΑΤΤΙΚΟ Μετρό. Το έργο, που αντιστοιχεί σε κατ' αποκοπή τίμημα (χωρίς ΦΠΑ) ύψους 54,2 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει, φυσικά, και την προμήθεια των κύριων ανταλλακτικών των οχημάτων και του εξοπλισμού μετακίνησής τους.
Το έργο θα αποπερατωθεί σε 940 ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης, η οποία τελεί υπό την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Θα διαθέτει επτά νέες στάσεις στη διαδρομή εισόδου: Γηπ. Καραϊσκάκη – Μ. Ασίας – Λαμπράκη – Ευαγγελίστρια – Πλ. Δεληγιάννη – Δημαρχείο – Ακτή Ποσειδώνος και πέντε στη διαδρομή εξόδου ( Αγ. Τριάδα – Πλ. Ιπποδαμείας – 34ου Συντάγματος – Ανδρούτσου – Ομ. Σκυλίτση).
Το έργο με ανάδοχο την εταιρεία Θεμέλη συμβασιοποιήθηκε το 2013.
Το έργο, της προμήθειας 25 οχημάτων για τις ανάγκες επέκτασης του Τραμ προς τον Πειραιά ανέλαβε η γαλλική εταιρεία Alstom Transports, σύμφωνα με απόφαση της ΑΤΤΙΚΟ Μετρό. Το έργο, που αντιστοιχεί σε κατ' αποκοπή τίμημα (χωρίς ΦΠΑ) ύψους 54,2 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει, φυσικά, και την προμήθεια των κύριων ανταλλακτικών των οχημάτων και του εξοπλισμού μετακίνησής τους.
Το έργο θα αποπερατωθεί σε 940 ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης, η οποία τελεί υπό την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου