Οι ταχυδρόμοι μάλιστα αναφέρουν πως πλέον οι πολίτες θα τους βλέπουν με το… κιάλι, εξαιτίας του φόρτου εργασίας. Οι πρώτες περιοχές που θα εφαρμοστεί το νέο σύστημα είναι η ευρύτερη περιοχή των Αμπελοκήπων, ο Άλιμος, το Παλαιό Φάληρο, το Καλαμάκι, το Περιστέρι, το Ίλιον, η Πετρούπολη και οι Άγιοι Ανάργυροι.
Για σύστημα διανομής που εξοντώνει τους ταχυδρόμους κάνει λόγο το Σωματείο Ταχυδρόμων της Αθήνας, καταγγέλλοντας το νέο σύστημα που εφαρμόζει η διοίκηση των ΕΛΤΑ. Όπως αναφέρουν, αυτό αναγκάζει τους διανομείς να καλύπτουν μέχρι και 200 χιλιόμετρα την ημέρα.
Οι ταχυδρόμοι μάλιστα αναφέρουν πως πλέον οι πολίτες θα τους βλέπουν με το… κιάλι, εξαιτίας του φόρτου εργασίας. Οι πρώτες περιοχές που θα εφαρμοστεί το νέο σύστημα είναι η ευρύτερη περιοχή των Αμπελοκήπων, ο Άλιμος, το Παλαιό Φάληρο, το Καλαμάκι, το Περιστέρι, το Ίλιον, η Πετρούπολη και οι Άγιοι Ανάργυροι.
Επίσης καταγγέλλουν πως αυτές οι αλλαγές προωθήθηκαν χωρίς α υπάρξει διαβούλευση με τους εργαζόμενους.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
Το νέο σύστημα διανομής που εφαρμόζει μονομερώς και χωρίς κανένα ολοκληρωμένο σχέδιο η Διοίκηση των ΕΛΤΑ ξεκινά πιλοτικά στις παραπάνω περιοχές.
Πρακτικά η απόφαση τετραπλασιάζει τους τομείς διανομής. Με το νέο «σύστημα» ένας ταχυδρόμος καλείται να διανύσει σε ημερήσια βάση έως 200 χιλιόμετρα μηχανοκίνητης διανομής ή να περπατήσει απόσταση 32 χιλιομέτρων σε καθημερινή βάση. Όπως γίνεται κατανοητό τέτοιες αποστάσεις είναι πρακτικά αδύνατον να καλυφθούν, γεγονός που επιβεβαιώνει την ανευθυνότητα, της Διοίκησης. Ως αποτέλεσμα οι ταχυδρόμοι θα φτάσουν να περνούν μια φορά την εβδομάδα, κατά περίπτωση.
«Μνημείο καταστροφικής προχειρότητας»
«Το Σωματείο Ταχυδρόμων Αθήνας και Νομού Αττικής καταγγέλλει την απαράδεκτη μονομερή αυτή απόφαση. Αποτελεί μνημείο καταστροφικής προχειρότητας, καθώς ελήφθη χωρίς να έχει υπάρξει ένας ρεαλιστικός και ολοκληρωμένος σχεδιασμός, χωρίς οποιαδήποτε διαβούλευση με τους εργαζόμενους.
Με το νέο «σύστημα» οι διανομείς ακόμα και αν ξεκινούν χαράματα και τελειώνουν μεσάνυχτα δεν θα προλαβαίνουν να επιδώσουν τα αντικείμενα. Ως αποτέλεσμα η Διοίκηση θα διαφημίζει ότι οι επιδόσεις γίνονται στην ώρα τους, αλλά αυτό θα είναι μόνο θεωρία. Στην πράξη θα σωρεύονται ανεπίδοτα αντικείμενα και τη ταλαιπωρία των καταναλωτών θα μεγαλώσει.
Τέτοιο πλάνο διανομής δεν υπάρχει σε καμία ευρωπαϊκή χώρα γεγονός που σφραγίζει την πρωτοβουλία της Διοίκησης με την παγκόσμια πατέντα ανεδαφικής προχειρότητας.
Όπως αναφέρει, ο Πρόεδρος του Σωματείου Γιάννης Οικονόμου, «η ανικανότητα της Διοίκησης την καθιστά επικίνδυνη για τον Οργανισμό. Οι ενέργειες εντυπωσιασμού λειτουργούν διαλυτικά και απειλούν την εύρυθμη λειτουργία των ΕΛΤΑ.
Το σχέδιο είναι καταδικασμένο να μείνει στα χαρτιά επειδή απλώς δεν είναι ανθρωπίνως δυνατόν να υλοποιηθεί.
Καλούμε τη Διοίκηση να ανακαλέσει άμεσα την απόφασή της και να μπει σε έναν ουσιαστικό διάλογο για να λυθούν τα προβλήματα της διανομής, όχι να πολλαπλασιασθούν, όπως κάνει τώρα.
«Δεν θα μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια»
Προειδοποιούμε ότι το Σωματείο δεν θα σταθεί με σταυρωμένα τα χέρια απέναντι στην αυθαιρεσία της Διοίκησης η οποία επέλεξε να πετάξει στους εργαζόμενους την ευθύνη για την δική της αποτυχία στην επίτευξη των οικονομικών στόχων, στη δημιουργία νέων προϊόντων και στην επαναπροσέλκυση νέων μεγάλων πελατών, αφού ήδη έχουν χαθεί πολλοί μεγάλοι πελάτες στερώντας από τα ΕΛΤΑ οξυγόνο ανάπτυξης».
Οι σχεδιασμοί της Διοίκησης καταλήγουν στο να υποστελεχώσουν σε τέτοιο βαθμό τα ΕΛΤΑ που θα είναι πρακτικά αδύνατο να εκπληρωθούν οι προϋποθέσεις που θέτει ο νόμος για τις καθολικές υπηρεσίας.
Προειδοποιούμε τη Διοίκηση να μην αποπειραθεί να εφαρμόσει τα σχέδιά της. Θα μας βρει μπροστά της.
Μπροστά σε κάθε απόπειρα εφαρμογής το Σωματείο θα είναι αγωνιστικά παρόν για να προστατεύσει τα συμφέροντα των εργαζομένων.
Πηγή: newsit.gr
Για σύστημα διανομής που εξοντώνει τους ταχυδρόμους κάνει λόγο το Σωματείο Ταχυδρόμων της Αθήνας, καταγγέλλοντας το νέο σύστημα που εφαρμόζει η διοίκηση των ΕΛΤΑ. Όπως αναφέρουν, αυτό αναγκάζει τους διανομείς να καλύπτουν μέχρι και 200 χιλιόμετρα την ημέρα.
Οι ταχυδρόμοι μάλιστα αναφέρουν πως πλέον οι πολίτες θα τους βλέπουν με το… κιάλι, εξαιτίας του φόρτου εργασίας. Οι πρώτες περιοχές που θα εφαρμοστεί το νέο σύστημα είναι η ευρύτερη περιοχή των Αμπελοκήπων, ο Άλιμος, το Παλαιό Φάληρο, το Καλαμάκι, το Περιστέρι, το Ίλιον, η Πετρούπολη και οι Άγιοι Ανάργυροι.
Επίσης καταγγέλλουν πως αυτές οι αλλαγές προωθήθηκαν χωρίς α υπάρξει διαβούλευση με τους εργαζόμενους.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
Το νέο σύστημα διανομής που εφαρμόζει μονομερώς και χωρίς κανένα ολοκληρωμένο σχέδιο η Διοίκηση των ΕΛΤΑ ξεκινά πιλοτικά στις παραπάνω περιοχές.
Πρακτικά η απόφαση τετραπλασιάζει τους τομείς διανομής. Με το νέο «σύστημα» ένας ταχυδρόμος καλείται να διανύσει σε ημερήσια βάση έως 200 χιλιόμετρα μηχανοκίνητης διανομής ή να περπατήσει απόσταση 32 χιλιομέτρων σε καθημερινή βάση. Όπως γίνεται κατανοητό τέτοιες αποστάσεις είναι πρακτικά αδύνατον να καλυφθούν, γεγονός που επιβεβαιώνει την ανευθυνότητα, της Διοίκησης. Ως αποτέλεσμα οι ταχυδρόμοι θα φτάσουν να περνούν μια φορά την εβδομάδα, κατά περίπτωση.
«Μνημείο καταστροφικής προχειρότητας»
«Το Σωματείο Ταχυδρόμων Αθήνας και Νομού Αττικής καταγγέλλει την απαράδεκτη μονομερή αυτή απόφαση. Αποτελεί μνημείο καταστροφικής προχειρότητας, καθώς ελήφθη χωρίς να έχει υπάρξει ένας ρεαλιστικός και ολοκληρωμένος σχεδιασμός, χωρίς οποιαδήποτε διαβούλευση με τους εργαζόμενους.
Με το νέο «σύστημα» οι διανομείς ακόμα και αν ξεκινούν χαράματα και τελειώνουν μεσάνυχτα δεν θα προλαβαίνουν να επιδώσουν τα αντικείμενα. Ως αποτέλεσμα η Διοίκηση θα διαφημίζει ότι οι επιδόσεις γίνονται στην ώρα τους, αλλά αυτό θα είναι μόνο θεωρία. Στην πράξη θα σωρεύονται ανεπίδοτα αντικείμενα και τη ταλαιπωρία των καταναλωτών θα μεγαλώσει.
Τέτοιο πλάνο διανομής δεν υπάρχει σε καμία ευρωπαϊκή χώρα γεγονός που σφραγίζει την πρωτοβουλία της Διοίκησης με την παγκόσμια πατέντα ανεδαφικής προχειρότητας.
Όπως αναφέρει, ο Πρόεδρος του Σωματείου Γιάννης Οικονόμου, «η ανικανότητα της Διοίκησης την καθιστά επικίνδυνη για τον Οργανισμό. Οι ενέργειες εντυπωσιασμού λειτουργούν διαλυτικά και απειλούν την εύρυθμη λειτουργία των ΕΛΤΑ.
Το σχέδιο είναι καταδικασμένο να μείνει στα χαρτιά επειδή απλώς δεν είναι ανθρωπίνως δυνατόν να υλοποιηθεί.
Καλούμε τη Διοίκηση να ανακαλέσει άμεσα την απόφασή της και να μπει σε έναν ουσιαστικό διάλογο για να λυθούν τα προβλήματα της διανομής, όχι να πολλαπλασιασθούν, όπως κάνει τώρα.
«Δεν θα μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια»
Προειδοποιούμε ότι το Σωματείο δεν θα σταθεί με σταυρωμένα τα χέρια απέναντι στην αυθαιρεσία της Διοίκησης η οποία επέλεξε να πετάξει στους εργαζόμενους την ευθύνη για την δική της αποτυχία στην επίτευξη των οικονομικών στόχων, στη δημιουργία νέων προϊόντων και στην επαναπροσέλκυση νέων μεγάλων πελατών, αφού ήδη έχουν χαθεί πολλοί μεγάλοι πελάτες στερώντας από τα ΕΛΤΑ οξυγόνο ανάπτυξης».
Οι σχεδιασμοί της Διοίκησης καταλήγουν στο να υποστελεχώσουν σε τέτοιο βαθμό τα ΕΛΤΑ που θα είναι πρακτικά αδύνατο να εκπληρωθούν οι προϋποθέσεις που θέτει ο νόμος για τις καθολικές υπηρεσίας.
Προειδοποιούμε τη Διοίκηση να μην αποπειραθεί να εφαρμόσει τα σχέδιά της. Θα μας βρει μπροστά της.
Μπροστά σε κάθε απόπειρα εφαρμογής το Σωματείο θα είναι αγωνιστικά παρόν για να προστατεύσει τα συμφέροντα των εργαζομένων.
Πηγή: newsit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου