Τα υδροπλάνα που ανήκουν σε Γιαπωνέζικη εταιρεία,ξεκίνησαν ήδη δοκιμαστικές πτήσεις στην Κέρκυρα.
Από άνοιξη σε άνοιξη πηγαίνει η υπόθεση των υδατοδρομίων, ωστόσο, αυτή τη φορά φαίνεται πως η Άνοιξη του 2018 θα φέρει ένα τέλος στο… «σήριαλ» αλλά και μία αρχή στις πτήσεις με γιαπωνέζικη «σφραγίδα»!
Οι πρώτες δοκιμές αναμένεται να γίνουν ίσως και μέσα στο Σαββατοκύριακο, με πτήση που θα απονηωθεί από το λιμάνι της Κέρκυρας. Μάλιστα, για την πτήση αυτή, ενδέχεται να έρθει στην Κέρκυρα ο υφυπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Νεκτάριος Σαντορινιός, αλλά και στελέχη της Ιαπωνικής εταιρίας.
Ποια είναι η Mitsui
Μεγάλη επενδυτική και βιομηχανική εταιρία, η περίφημη Mitsui (φτάχνει από ηλεκτρονικά μέχρι πλοία, από πλαστικά μέχρι χημικά, από τρόφιμα μέχρι παραγωγή ενέργειας ενώ δραστηριοποιείται στο χώρο των γενικών επενδύσεων, των μεταφορών, των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών κ.α.) έχει ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον προς την Ελληνικά Υδατοδρόμια Α.Ε. (που έχει προχωρήσει στην αδειοδότηση του υδατοδρομίου Κέρκυρας) για έναρξη δοκιμαστικών πτήσεων με έδρα την Κέρκυρα από τον ερχόμενο Μάρτιο.
Υδροπλάνα 10 και 19 θέσεων
Μόλις πριν από μερικούς μήνες, η Mitsui εξαγόρασε την πλειοψηφία των μετοχών της αμερικανικής εταιρίας Quest, κατασκευαστή υδροπλάνου μικρής χωρητικότητας 10 θέσεων τύπου Kodiak ενώ ήδη ξεκίνησαν πτήσεις δοκιμής στις Μαλδίβες νήσους και την Ινδία.
Πληροφορίες αναφέρουν πως, μέσω της ανενεργής σήμερα εταιρίας “K2 Smart Jets” με εξαγορά μειοψηφικού πακέτου μετοχών, αναμένεται να έρθουν στην Ελλάδα δύο υδροπλάνα αρχικά για να ξεκινήσουν δοκιμαστικές εμπορικές πτήσεις εντός της Άνοιξης, ενώ το σχέδιο στην πλήρη του επέκταση προβλέπει τη δραστηριότητα 15-20 υδροπλάνων από 10 έως 19 θέσεων.
Πληροφορίες αναφέρουν πως, μέσω της ανενεργής σήμερα εταιρίας “K2 Smart Jets” με εξαγορά μειοψηφικού πακέτου μετοχών, αναμένεται να έρθουν στην Ελλάδα δύο υδροπλάνα αρχικά για να ξεκινήσουν δοκιμαστικές εμπορικές πτήσεις εντός της Άνοιξης, ενώ το σχέδιο στην πλήρη του επέκταση προβλέπει τη δραστηριότητα 15-20 υδροπλάνων από 10 έως 19 θέσεων.
Θέλουν (και) Φάληρο
Ωστόσο, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές έχουν ήδη κάνει επαφές με αίτημα να επιτραπούν δοκιμαστικές πτήσεις και σε άλλα, μη αδειοδοτημένα ακόμα λιμάνια, εκτός της Κέρκυρας, των Παξών και της Πάτρας που έχουν πάρει πλήρη άδεια.
Οι περιοχές ενδιαφέροντος είναι από τις υπόλοιπες περιοχές των Ιονίων Νήσων, έως το Φάληρο στην Αττική, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί πως προχωρούν οι διαδικασίες από την Περιφέρεια Ιόνιων Νήσων για 4 υδατοδρόμια σε Κεφαλονιά, Ιθάκη, Λευκάδα και Μεγανήσι, ώστε τα Επτάνησα να αποκτήσουν ένα πλήρες δίκτυο.
Εν αναμονή (ακόμα) των αλλαγών στο νόμο
Τα πάντα θα ξεκαθαρίσουν μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών ολοκλήρωσης του νέου νομοθετικού πλαισίου, που έχει ήδη καθυστερήσει. Σημείο αιχμής το άρθρο 32 των μεταβατικών διατάξεων του νόμου, στο οποίο περιγράφεται ο διαχωρισμός που είχε προβλεφθεί για ξεχωριστή άδεια ίδρυσης που θα έχει δημόσιο χαρακτήρα και λειτουργίας που θα εκχωρείται σε ιδιώτες.
πηγή:corfupress.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου