Παράξενη σύμπτωση!.....Η διαφήμιση βγήκε στον αέρα πολύ πριν το δημοψήφισμα,πριν περίπου 4 μήνες,το 1ο μέρος της εκστρατείας της είχε θεματική ενότητα το "Κάθε διαφωνία είναι ευκαιρία για συζήτηση" και προωθήθηκε με το εξής βίντεο
Στην συνέχεια ακολούθησε το δεύτερο μέρος της διαφημιστικής εκστρατείας περίπου από αρχές Ιουνίου,και το οποίο μας καλούσε να "ψηφίσουμε" ναι ή όχι.
Λίγες μέρες αργότερα και μετά από 40 χρόνια..ήρθε το δημοψήφισμα στο οποίο υπήρχε η επιλογή του ναι ή όχι .Η διαφήμιση ακόμα παίζει στον αέρα,παράξενη σύμπτωση..!
Στην συνέχεια ακολούθησε το δεύτερο μέρος της διαφημιστικής εκστρατείας περίπου από αρχές Ιουνίου,και το οποίο μας καλούσε να "ψηφίσουμε" ναι ή όχι.
Λίγες μέρες αργότερα και μετά από 40 χρόνια..ήρθε το δημοψήφισμα στο οποίο υπήρχε η επιλογή του ναι ή όχι .Η διαφήμιση ακόμα παίζει στον αέρα,παράξενη σύμπτωση..!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου